Sunday, October 9, 2011

Dette LO lavede jeg til Kort og scrap i Aalborg en hyggelig dag som altid når vi piger er samlet.

Det var den dag at det nye papir fra Riddersholm design kom fra trykken og det var svært at vælge hvad man nu skulle starte med at lave. Men jeg valgte dette fra Chantilly Dawn  og papiret hedder Colette du kan købe det direkte i Connies Shop til private og du finder papiret her.


Mine blomster fandt jeg i gemmeren og de passede jo perfekt dertil.


Blonder og perler er også fra shoppen dem kan du finde her


Så har jeg lavet et kort på bestilling til en dame på 95 år.
Da jeg lavede kortet tænkte jeg - "95 år" Prøv og tænk sig og være frisk og så tænk  på alt det en på 95 år har oplevet igennem hele sit lange liv. Det må være fantastisk. 

Her har jeg brugt papir fra Bello pastello som du også kan købe i shoppen til private, lige som du kan købe Spellbinders og Tim Holtz dies der er rigtig mange lækre nu og  nye til jul prøv at se denne her


Her har jeg lavet blomster med Tim Holzt dien den er jeg glad for og har
allerede brugt den rigtig meget.


Blonden er også fra Shoppen og den var helt lys inden den fik en tur med Dristress Stain fra Tim Holzt dem kan du også købe i shoppen. Og du kan bruge den til mange ting, hvis  du ikke kender Distress Stain, så skulle du tage og se videoen fra Tim Holtz den er her

  
Så er den weekend snart gået og det sidste af den vil jeg bruge på hygge og lidt scrap. Tror den skal stå på julekort. Vejeret er lige til det - blæst og regn her i Norsminde.

Kan i have en forsat god søndag og tak fordi du kiggede med.

Til sidst vil jeg lige sige at jeg prøver at lægge kommentar på jeres blogge, men jeg er en  af den som ikke kan i øjeblikket.
Og det er jeg rigtig ked af, da jeg selv er rigtig glad at få en hilsen.

2 comments:

Karina Beck said...

Hvor er det et lækkert layout i flotte farver og flotte blomster.
Jeg har også haft problemer i Explorer, men kan godt kommenterer i Google Crome.

Pia said...

super flot lo og kortet er så lækkert, flotte farver og lækre blomster