Friday, February 23, 2007

Så kom vinteren


Så kom kong vinter til Nosminde - det er utroligt så hurtig alt kan ændre sig fra næsten forår og så til kaotiske tilstande. Vi har nu været lukket inde i to dage, det er ret hyggeligt og nu har man jo fået det meste færdig inden weekenden. Så der skulle være tid til at forberede sig på lidt scrap til næste weekend, når vi skal til Ryslinge hallen til convention. Uha jeg er bare ikke så god til det der med at lave en masse klar og så tro jeg får lavet en hel masse. For det går jo også meget op i snak - hygge og at shoppe. Men en ting er sikkert - jeg glæder mig meget og krydser finger for at der ikke kommer noget som helst sne eller dårligt vejr. Lige nu sidder jeg og arbejder på at lille album med et itui til. Når det nu er færdig pyntet så skal jeg nok vise det :-)
Her er lige et stemnings billede fra vores lille havn og jeg skulle hilse og sige det var en kold tur.
Min mand stå ude i den lille blå båd for at rydde sne og det var bare koldt...

1 comment:

Charlotte Ravn said...

Uf det ser koldt ud! Vi fik heldigvis næsten ingen sne hernede, så det er svært at forestille sig, at I havde så meget, at I helt var sneet inde! Glæder mig til, at se jer på lørdag i Ryslinge!
Knus Charlotte