Tuesday, February 24, 2015

Bad blogger - men jeg har lavet et LO

Jeg ved det er lang tid siden, og hvis der ikke er nogen der kigger forbi mere.
Så kan jeg godt forstå det :-) Men tiden er bare ikke til blogindlæg, og så er det jo så meget nemmere at bare smide noget op på instagram engang imellem.
Men nu har jeg for første gang i meget lang tid fået lavet mig et LO. Det er fra vores søster ferie i Januar. Connie og jeg var på CHA, og i den forbindelse havde vi 14 dages ferie. En skøn tur med masse af oplevelser, og når to tøser er ude på egen hånd, så er man altså ikke altid helt normal:-) Hvad i nok kan se.

Til mit LO har jeg brugt papir fra den nye serien Vintage Venture,
og det nye Shimmerz Textures som er kommet i shoppen.
Det er vildt lækkert og arbejde med og giver en faktastisk flot effekt.
Og så tørre det rigtig hurtig op. Connie har fået dem hjem i farver som
passer til hendes papir. Det er et produkt og en nyhed som jeg er glad
for bor hjemme hos mig nu :-)



Her kan du se det tæt på




Chipboard fra Wysinanka som også er fra shoppen.


Fuglen er også fra shoppen og har fået noget
embossing pulver fra Rangers i kobber farve.
Og ellers lidt Ink it blomster 




Hvis du ikke er hoppet af så tak fordi du kiggede med.




2 comments:

Karina Beck said...

Hvor er det dejligt, at se et layout fra dig igen!
Det er rigtig flot. Det må være skønt at dele denne dejlige hobby med sin søster ; )
God aften.

nedergaard ( Lissy ) said...

Men når du endelig blogger, så er det med maner.
Super lækkert LO med et flot billed

God weekend