Monday, March 31, 2014


Lille Ida skal døbes på næste søndag,
og hendes bedsteforældre vil gerne give en en
børneopsparing. Men i dag får man jo ikke en bankbog, men bare
et bevis på at man har lavet en børne opsparing. Så derfor dette "gaverør"
hvor man kan rulle A4 arket sammen og leveret gaven lidt mere spændene
end bare en kuvert.
Jeg har brugt papir fra "SweetValarian Sandra 2" rigtig tøse farver,
men samtidig også dejlige forårsfarver.








Hun skal selvfølgelig også have et kort, og da jeg lavede dette,
så tænkte jeg, smart at give sit barn et navn bare med 3 bogstaver :-)
Men det er jo nok kun en scrapper der tænker sådan :-)
Jeg har ige brugt papir fra "SweetValarian Sandra 2"
så det passer sammen.




Kan i alle have en god uge og nyd foråret.


4 comments:

Annette / aka said...

Hvor er den fin, tøset, forårsagtig og smuk. Et flot sæt sammen med kortet.
God dag til dig.

nedergaard ( Lissy ) said...

Så smukt og kreativt indpakning og et super sødt kort

God eftermiddag

Dortesjs said...

rigtigt sødt og kreativt

Netti said...

Altså hvor er det smukt og en rigtig god løsning du er kommet frem til :)
Ja smart med en navn med 3 bogstaver og uden E i. Det er vidst tydeligt at da vi fik ANNA CECILIE var jeg IKKE scrapper! ..så var hun kommet til at hedde Ib :D