Sunday, December 6, 2009

Stempelglede Handmade Card Contest

Jeg har forsøgt mig med at lave et kort til Stempelgleden. Det er jo nogle fantastiske stempler i sig selv. Og de står højt på min ønskeseddel til jul.



Ta' et kig rundt og se alle de flotte kort, som der er lagt ind på bloggen. Hvor er de fine.

Til mit kort har jeg brugt lyseblå karton, og stemplet/embosset på blå bling karton. Det sammen har jeg gjort rundt i kanten med hvid embossing og det er den lille Kris torn. Det lysebrune karton er fra min søsters nye papir serie Good Old Chrismas

I sidste weekend var jeg på luksus scrap tøsetur i Dronning mølle, og hvor var det en hyggelig og dejlig weekend. Det var dejligt at hilse på mange at de søde og friske piger som man ellers kun har mødt på nette, og måske en enkelt gang til crops eller convention. Vi blev simpelhel så forkælet med god mad og service hele weekenden. Tak for det Heidi og din familie. Også en stor tak til Maj-Britt, Anne og Gitte det var en fornøjelse at sidde sammen med nogle skønne quinder som også har en god værksteds humor.
Nu er det så 2. søndag i advent og der skal hygges.

Alle Odderne har også holdt julefrokost og har fået fordelt vores kalender pakker, og det er så skønt at kan sætte sig til morgen bordet og varm kaffe, og så skal der lige pakkes en fin lille gave op. Tusind tak piger - for alt det jeg har pakket op ind til videre.

Så god advent til Jer alle.

Tro mig jeg - jeg elsker julen, så der går nok ikke lang tid før i høre fra mig igen.



9 comments:

Oxana said...

Kjempeflott kort! Flotte farger og detaljer.
Ha en fin kveld
Oxana

Netti said...

Hvor er det virkelig flot lavet. Sikke lækre farver. Jeg kan godt forstå at du gerne vil eje de stempler..mums.
Tusind tak for en dejlig weekend til sommerhusscrap..det var viiildt hyggeligt :)

Pia said...

hvor er det et super flot kort, jeg er også vild med de stempler der bare kan bruges på så mange måder.God uge til dig

Gunhild said...

Tusen takk for et nydelig bidrag! Vakkert oppsett og lekre farger!

Ha en fin uke :)
Klem fra Gunhild

Cecilie @ ancema.dk said...

Det var godt nok et lækkert kort! Ums ums.

Hav en dejlig decemberuge.

Betina Olesen said...

Heyyyyy.... du har blogget ;-) Først,tak for sidst, det var rigtig hyggeligt. Næst, sikke et skønt kort, og sikke lækre farver du har valgt. Og sidst, ja, det var synd at i nåede færgen, og ikk fik sådanne lækre isblomster ;-)

Fru N. said...

Lækkert kort, Linda. Jeg må jo sige, at jeg også er blevet forelsket i de stempler efter vores sommerhustur. Kan man købe dem direkte på den side du linker til? Eller skal man have dem igennem en forhandler? Min svigermor vil nemlig gerne give mig scrapting i julegave, så det var da en idé.

Maj-Britt Soegaard said...

Jeg kan kun sige:
- det var såååå hyggeligt
- tak, at i sådan tog jer af lille mig ;-)
- jeg glæder mig til at se dig (jer) igen
- og stemplerne har jeg jo allerede beundret i sommerhuset (uppps, og et nyt behov igen !!!)

Kortet er såååå flot ... og jeg havde lige glemt, hvor flot stemplerne er ... øv øv øv :-)))

Jeg ønsker dig og dine kære en rigitg hyggelig 3. advent.

Knuzz fra
maj-Britt

Charlie said...

Hej du - og selv tak for sidst fra den "anden ende" af salen. Smadderhyggeligt var det bestemt. Tak for dine besøg og kommentarer og HURRA fordi der er liv i din blog igen... Sikken en dygtig søster du har - det papir er da for lækkert - og jeg vil bestemt ikke kalde dit kort et forsøg - det er superflot. God søndag - det der er tilbage af den. KH mig