Monday, November 24, 2008

Så er der kun en måned til juleaften.

Ja, så er der kun en måned til juleaften, og det er da nu vi skal til og i omdrejninger så vi kan hygge os når tiden nærmer sig. Jeg håber at jeg kan tage mig sammen og få købt gaver i god tid i år. Kender i det - man har store planer, men det bliver sgu aldrig som præsten prædiker. Et LO kan jeg vise, det er fra julen sidste år og jeg har lavet det til telefonudfordring på Scrapsisers hvor Cecilie er gæste designer. De er sjovt og se hvordan man kan se tråden i dem alle men alligevel så forskellige. Men en ting er sikkert de er vildt flotte alle sammen. Og nu håber jeg jo lidt på at farverne på lo'et passer til min nye side ha ha.......




Nu vil jeg gå ind på mit scrap værelse og pakke gaver ind til scrap jule pakkekalender. Tak fordi i gad kigge forbi min lille vinter hule. Kan i alle have en god aften :0)

6 comments:

Pia said...

hvor er det et flot og smukt lo, hvor billedet rigtig kommer til sin ret

Betina Olesen said...

Hvor er det bare et skønt LO... og ikke mindst et skønt foto af en rigtig flot fyr ;-)
Og som Pia skriver, det kommer virkelig til sin ret...

Hygge fra Betina

Charlotte Ravn said...

Hold da op, du har da blogget en masse siden jeg sidst kiggede forbi Linda. Skønne, skønne layouts og kort du har lavet og rigtigt dejligt, at se dine kreationer igen.

jane said...

WAUW.. hvor er det et super fedt LO.. jeg er fuldstændig og helt og aldeles vild med de farver. hold da kæft hvor er de flotte.. og hvor står de godt til billedet.
Og den kridhvide blonde.. den er du vist nødt til at fortælle mig hvor du har købt henne.. for sådan noget skal jeg vist have!!
Det er helt klart top karakter herfra..

Fru N. said...

Rigtig, rigtig flot LO, Linda. Som de andre skriver - så smukt og enkelt og skønne farver. Og et virkelig godt billede. Ham kan du da godt være stolt af.....

Hilsen
Anne (som også lige mangler at få styr på og pakket 24 kalendergaver ind.......)

Else Slipsager Petersen said...

Jamen Linda, har du ikke næsten lige opdateret din blog??!! Super at du er med igen. Rigtig flot LO af din søn. Og ja farverne passer lige til din vinter blog.

(Og så må jeg jo nok også hellere i gang med at pakke gaver ind - 24 stk)